Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

21. mai 2012, 18:42:29 pm
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Hei fra Brandbu;)  (Lest 1086 ganger)
trine_b
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« på: 03. juni 2007, 1:57:49 am »

Hei, jeg heter Trine , 21 år og er mammaen til Fiorella og Lissi  Fiorella er en korthårs orientaler på 14 uker som jeg fikk for to uker siden fra S*Canoodles i Nybro:) Lissi er 1 år og 2 måneder og en nydelig huskatt:)
Vi har akkurat fått laget oss en hjemmesiden og adressen er www.trineb.comSmilefjes her står det om oss og livet vi lever:)

Jeg vil beskrive meg selv som åpen, ærlig, utadvent, snill og blid. Tar stort sett livet med ro... hvorfor stresse? jeg har jo mange år igjen å leve =) (håper jeg da) Ellers er jeg alltid blid og ler veldig mye =)

Jeg kjører bilcross og synger . Synger på prisutdelinger, lokale sammenkomster, 17.mai , i bursdager, brylluper og begravelser. Stort sett alt som er. Har tok veldig ulike hobbyer ,men veldig morsomme  Ellers driver jeg her på nettet og får masse koselige hilsninger og det setter jeg utrolig stor pris på .
Jeg synes det er viktig å spre litt glede rundt seg =) Være positiv og bli er viktig, både for at andre skal trives med deg og du med deg selv  Det er hverfall sånn jeg mener det er riktig for min del 
Jeg er engasjert i dyrebeskyttelsen og ikke minst i kattevern. Dyrene skal ha et verdig liv likestilt med mennesker! Jeg skriver inn i aviser, hjelper hjemløse katter og snakker deres sak! Det er viktig at noen er der å ta ansvar,for det klarer de jo ikke selv.
jaja, jeg er en gal dyreverner kort sagt  Flau

Rapporter til moderator   Loggført

*Trine og Fiorella*
Mona
Ungdyr

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 04. juni 2007, 13:31:01 pm »

Smilefjes Hei Trine, skal si du liker skillpadde puzzzzer Blunk
Rapporter til moderator   Loggført

trine_b
Kattunge

Vis profil WWW E-post