Hej
Jeg hedder Krista Nielsen og opdrætter undernavnet "Babette". Jeg bor i Danmark på Sjælland ved Ringsted. Laaaangt ude på landet på en lille gård, hvor vi udover kattene også opdrætter Hereford og har en enkelt travhest. Når jeg sidder i de mørke vinteraftener samler jeg på frimærker - postkort - lejlighedskort af enhver art. Det har altsammen egen sider på min hjemmeside.
Babette som min første NFO-pige Uldtotten´s Babette

Idag består mit opdræt af 2 små hunkillinger på næsten 12 uger Babette´s Hera og Babette´s Aurora.

Babette´s Hera

Babette´s Aurora blåtortie 09
De bliver boende og viderefører Babette´s og hendes datter Sandras gode avlsarbejde. Killingernes far DK Strandosen´s Dusty som nu er 7 år går også på pension nu. En ny avlshan skal findes. Det hjælper jo ikke at der i deres sidste kuld fra i år er 2 flotte hanner som er ok til avl. De kan jo ikke bruges på deres søstre.
Sidste år købte jeg 2 Burmilla som skal danne grundstammen i et lille Burmillaopdræt. Glæder mig til at få de første små Burmillakillinger.
Vil du vide mere og se flere billeder er du velkommen til at besøge min hjemmeside.