Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

21. mai 2012, 18:23:35 pm
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Informasjon > Presentasjoner > Babette opdræt af NFO og Burmilla
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Babette opdræt af NFO og Burmilla  (Lest 651 ganger)
Babette
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« på: 02. oktober 2010, 11:18:51 am »

Hej
Jeg hedder Krista Nielsen og opdrætter undernavnet "Babette". Jeg bor i Danmark på Sjælland ved Ringsted. Laaaangt ude på landet på en lille gård, hvor vi udover kattene også opdrætter Hereford og har en enkelt travhest. Når jeg sidder i de mørke vinteraftener samler jeg på frimærker - postkort - lejlighedskort af enhver art. Det har altsammen egen sider på min hjemmeside.

Babette som min første NFO-pige Uldtotten´s Babette

Idag består mit opdræt af 2 små hunkillinger på næsten 12 uger Babette´s Hera og Babette´s Aurora. Babette´s Hera
Babette´s Aurora blåtortie 09
De bliver boende og viderefører Babette´s og hendes datter Sandras gode avlsarbejde. Killingernes far DK Strandosen´s Dusty som nu er 7 år går også på pension nu. En ny avlshan skal findes. Det hjælper jo ikke at der i deres sidste kuld fra i år er 2 flotte hanner som er ok til avl. De kan jo ikke bruges på deres søstre.
Sidste år købte jeg 2 Burmilla som skal danne grundstammen i et lille Burmillaopdræt. Glæder mig til at få de første små Burmillakillinger.

Vil du vide mere og se flere billeder er du velkommen til at besøge min hjemmeside.
« Siste redigering: 02. oktober 2010, 11:22:53 am av Babette » Rapporter til moderator   Loggført

v.h.
Krista Nielsen
www.bricksite.com/babette
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser