Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

21. mai 2012, 18:09:54 pm
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Dere som bor i Vestfold.  (Lest 1124 ganger)
Macbeth
Kattunge

kalde_hvite_knokler@msn.com
Vis profil WWW E-post
« på: 13. oktober 2009, 10:11:56 am »

Hvor i all verden kan jeg få kjøpt Tidy Cats kattesand?  Spørrende

Og når er  katten stor nok til at jeg kan begynne å bruke klumpsand? Er det en 'magisk' grense, eller må jeg bare se det an?
« Siste redigering: 13. oktober 2009, 10:17:14 am av Macbeth » Rapporter til moderator   Loggført
Kattepus
Ungdyr

Borris Exotic

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 14. oktober 2009, 8:16:13 am »

Mange bruker ikke klumpesand til kattunger på grunn av at de er redd for at de skal finne ut at de vil smake på sanden, mens andre bruker det helt fra starten selv om de er kattunger. Svaret blir vel egentlig at du kan "se det an"

Jeg bruker selv en variant av tidy cats. Her intrykk av at den har mye parfyme og diverse "annet"  i seg. Leire er jo ikke sunt for katten uansett, men hvis du er skeptisk til å bruke sand kan du kansje bruke en annen sand som er "naturell" bare for å se hvordan katten reagerer på det (har ikke hørt om katter som faktisk har spist sand men du kan jo vurdere selv)
Rapporter til moderator   Loggført
Macbeth
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: 14. oktober 2009, 8:51:27 am »

Ok, takk for svar Smilefjes Det står liksom mellom Tidy Cats eller EverClean.
Er så usikker på hva jeg skal kjøpe.

Har i alle fall fått intrykk av at EC er lettere å få tak i enn Tidy Cats.
Kattepus
Ungdyr

Borris Exotic

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 14. oktober 2009, 15:02:22 pm »

Har testet begge, syns begge er bra på hver sin måte Smilefjes Men kjører med tidycats akkurat nå. Kattene mine er ikke så kresen på sanden, de bruker det som ligger i doen så har vært litt variasjon her....  Smilefjes

Macbeth
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: 14. oktober 2009, 17:07:59 pm »

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe EverClean i første omgang, siden det er lettest å få tak i.. Og hvis ikke det er noe suksess så er det ikke verre enn å bytte igjen  Smilefjes
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser