Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

982 innlegg i 273 emner- av 389 medlemmer - Nyeste medlem: !cameralens

08. September 2010, 14:09:00
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Rasekattdiskusjon > Utstilling > NORticats 2. utstilling 21. og 22. november 2009
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: NORticats 2. utstilling 21. og 22. november 2009  (Lest 616 ganger)
Kimburu
Kattunge

Bengal & Sokoke

Vis profil WWW E-post
« på: 02. Oktober 2009, 12:21:34 »

NORticats skal arrangere sin 2. utstilling i Letohallen på Dal, søylesalen (nær Oslo) 21. og 22. november 2009.

Det hadde vært veldig hyggelig å sett noen av dere der også.

Vi har denne gangen 5 dommere:
Thomas Andersen, Danmark, AB
Marie France Dendauw, Frankrike, AB
Jean Marc Lagarde, Frankrike, AB
Pascale Portelas, USA, AB
Franziska Gagern, Østrike, SP

Det blir 5 ringer lørdag og 5 søndag, totalt 8 AB og 2 SP

Les mer om vår utstilling og last ned vår show flyer fra NORticats hjemmeside: www.norticats.org

Velkommen til en hyggelig TICA utstilling!

Ta gjerne kontakt med meg hvis dere har noen spørsmål.

Huskatter får titler i TICA og vi vil veldig gjerne ha noen huskatter med på vår utstilling denne gangen Ler
Rapporter til moderator   Loggført

Kimburu - Bengal & Sokoke

Anita H. Engebakken
www.kimburu.net
kimburucats@hotmail.com
Kimburu
Kattunge

Bengal & Sokoke

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: 16. Oktober 2009, 12:38:14 »

Håper vi også kan få med oss noen Persere, Norske Skogkatter, Britisk Korthår, Rexer i ulike varianter osv osv denne gangen. Til flere raser vi er til morsommere blir konkurransen.

Du trenger ikke å ha en TICA registrert katt for å delta på vår utstilling (med unntak av Korat og raser i ANB og PNB status - info om dette står på hjemmesiden til NORticats), og var du på forrige utstilling og ønsker å bevare poengene til denne utstillingen så skal jeg mer enn gjerne hjelpe deg med å få katten(e) registrert i TICA. Du trenger IKKE være TICA medlem for å registrere en katt i TICA, og du trenger ingen transfer.

Hvis du melder på før 20. oktober får du påmeldingen til "early bird" pris, som er 50 kr lavere enn standard prisen. Dette gjelder også dersom du melder på en plassholder, dvs at du melder på en katt men vet ikke nøyaktig hvilken katt ennå. Du må bare gi oss kattens opplysninger før påmeldingsfristen går ut i november.

Vi har fått leie bur av en svensk IDP klubb og ser frem til å se flere flotte katter på vår utstilling.

Hvis noen skulle ønske å være ringsponsor, dommersponsor eller ha en stand på utstillingen vår så er det også informasjon om dette på hjemmesiden vår. Ellers kan dere bare spørre meg om dere lurer på noe.

Anita H. Engebakken
www.kimburu.net
kimburucats@hotmail.com
Kimburu
Kattunge

Bengal & Sokoke

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: 21. Oktober 2009, 0:21:45 »

nå er det 21. oktober og Early bird prisen har gått ut. Dere som melder på innen jeg får sjekket emailen min i morgen vil få early bird pris på deres påmelding så gå ikke glipp av vår Early bird pris!

Meld på en plassholder hvis du ikke vet hvilken katt du ønsker å ta med deg.

Jeg håper å se mange av dere på vår utstilling 21. og 22. november 2009 i Letohallen på Dal (Oslo)

til dere som allerede har meldt på: Gleder meg til å se dere der!

Beste hilsner
Anita H. Engebakken
NORticats president
www.norticats.org

Anita H. Engebakken
www.kimburu.net
kimburucats@hotmail.com
Kattespill på mobilen?
Morsomt mobil-puslespill med kattebilder
www.jamba.no