Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

07. februar 2012, 16:35:34 pm
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Maine Coon blanding?  (Lest 1135 ganger)
Julianepus
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 06. juli 2009, 2:36:41 am »

Hei!

Må begynne med å si at jeg er ny her, så slenger ut spørsmålene mine her.

Jeg har en NYDELIG svart hann-katt på 6mnd. Jeg har to katter fra før så jeg visste at denne var det noe spesielt med fra dagen jeg fikk han.
Jeg har utallige timer med lesing på nettet for å prøve å finne ut hva slag han er. Og dette må være en maine coon blanding, Tror jeg iallefall.. Jeg skal prøve å få til ett bilde, men rampen er litt urolig så får ikke ett perfekt bilde av han.. Hvert fall:

Han er ca 6mnd gammel, veier ca 4kg. Han er STOR i kroppen, grov vil jeg si.
Han er større enn min skogskatt som er 2år!! Halen hans er lengre en kroppen, har dusker på ørene og har ett bredt ansikt. Det må vel være maine coon i han?

Han er også skips-katt, da han er 7 klør på hver lapp, på alle 4 beina. Dette er vel eller ikke vanlig? De jeg har sett har 4 til 5. Han har så ekstremt store labber og ingen har noengang sett lignende. Han har den store duskette halen sin over ryggen, han har den ikke rett opp. Hehe..

Jeg synes jeg jo det er litt artig å ha en katt ingen andre har, men er så spent på hva dere som har litt peiling på rasekatter sier om min "lille" nydelig katt. Om dere kanskje har noen råd om jeg kan finne ut ang rasen osv.

Rapporter til moderator   Loggført
gabrielle
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 09. juli 2009, 9:30:55 am »

Hei! Katten din høres skikkelig flott ut!

Såvidt meg bekjent kan man ikke finne ut hva foreldrene hans har vært, med mindre du faktisk vet hvem de er.
Rapporter til moderator   Loggført
Julianepus
Kattunge

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 10. juli 2009, 0:20:27 am »

Ja, må si at han er flott Smilefjes Har fått tatt noen fine bilder av han.. men jeg vet ikke hvordn jeg får lagt de ut..

Jeg prøver!
« Siste redigering: 10. juli 2009, 0:25:07 am av Julianepus » Rapporter til moderator   Loggført
Den store boken om katten?
Fri frakt hos Haugen
www.haugenbok.no
Hjørnetoalett?
Hjørnetoalett til katt finner du hos Zoosupply
www.zoosupply.com
Sims 2 Appartment Pets for Nintendo DS
Spill med katter, hunder, fugler og marsvin!
www.cdon.no
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser