Hei!
Ragdollen du tenker å kjøpe er helt sikkert fin den;)
Jeg har sett bildene på finn, på annonsen som ligger ute, og de ser iallefall ut som ragdoller og ser godt ut

Det er du og ingen andre som må ta denne avgjørelsen, og føler du at du har fått god kontakt med oppdretteren, og at magefølelsen din kjennes riktig, så synes jeg at du skal gå for denne katten.
Jeg synes prisen for kattene hennes er helt normal, det er ikke alle som priser seg ut av markedet ved å ta seg altfor mye betalt for en kosekatt

Jeg skal ikke si at jeg kjenner mammakatt og pappakatt, men sender du meg en PM om hvilke katter som ligger bak, så kan jeg iallefall prøve å hjelpe deg med å fortelle deg det jeg vet om linjene.
Skal du kjøpe deg en kosekatt, eller skal katten være til avl eller utstilling?
Det er ikke alle oppdrettere som er like aktive, eller som har muligheten til å ha egen hjemmeside, men det er jo helt klart en fordel, for det er mange ragdollkatter tilsalgs akkurat nå.
Langtfra alle ragdolloppdrettere er registrert her på rasekatter.no, men de er somregel registrert et eller annet sted.
Så lenge kattene selges etter NRR's forskrifter og du får med det du har krav på, så tror jeg det skal være greit.
Regner med at du kanskje har lest litt om ragdollrasen på forhånd før du velger å kjøpe katt