Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

08. februar 2012, 20:57:17 pm
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Rasekattdiskusjon > Helse og adferd > Trives pus inne? Hjelp, trenger noen råd!
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Trives pus inne? Hjelp, trenger noen råd!  (Lest 1201 ganger)
Mille
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 23. februar 2009, 3:49:03 am »

Jeg og samboeren min har lenge planlagt å skaffe oss katt. Drømmen er en Orientalsk Korthår.
Vi er begge vant med katter, men har aldri hatt rasekatt før. (Disse har vært både ute og inne som de ville)
Nå bor vi i en ganske stor leilighet i tredje etg, og har planlagt å kun ha katten inne. Har lest litt på nettet nå, og virker som om svært mange mener dette er dyreplageri.
Jeg har ikke altan eller anledning til å lage annen luftegård tl den. (Bortsett fra å sikre vinduer osv.) Har heller ikke lyst på mer en en katt (vi er MYE hjemme).
Høres dette forferdelig ut for den? Kommer den til å mistrives? Kjede seg?
Jeg vil jo såklart at pus skal ha et godt liv!

Håper på seriøse svar og kanskje noen råd fra dere som har erfaring med innekatt!

Hilsen Mille Blomstereng
Rapporter til moderator   Loggført
(N)Fossegrimen
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: 23. februar 2009, 22:23:42 pm »

om du skal ha en alene katt innendørs vil du jo være nodt til å aktivisere kattene endel, det er vel derfor det gjerne anbefales to slik at de har selskap i hverandre.

en innekatt er ingen forsømt katt, men den trenger oppfølging og aktivisering i en annen grad enn en utekatt, så du som eier vil få et større ansvar angående kattens trivsel.
Mille
Kattunge

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 25. februar 2009, 1:29:51 am »

Takk for svar. Vi er klare over det at vi må aktivisere og være med den mye Smilefjes En orientalsk korthår er ganske så aktiv etter det jeg har skjønt!

Jeg håper pus kommer til å trives hos oss Smilefjes

Smilefjes
Den store boken om katten?
Fri frakt hos Haugen
www.haugenbok.no
Sims 2 Dyreliv for PC
Spill med katter, hunder, fugler og marsvin!
www.cdon.no
Lei av kjedelige t-skjorter?
Threadless har t-skjortene med de kuleste motivene
www.threadless.com
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser