Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

07. februar 2012, 14:49:21 pm
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Utenomsnakk > Huskatter og andre slags dyr > Kan ute/inne katt "gjøres" om til innekatt ved flytting??
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Kan ute/inne katt "gjøres" om til innekatt ved flytting??  (Lest 1602 ganger)
Princess
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 29. januar 2009, 20:11:26 pm »

Hei=)

Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å gjøre en ute/inne katt til en helt inne katt??

jeg skal nemlig flytte og jeg er noe redd for at det kan bli i nærheten av mandal sentrum og der kryr det av biler og katter, og jeg vil helst ikke ha min katt ute da, men jeg vil heller ikke være slem og stenge hun helt inne. så tenkte å anskaffe meg et noe stort ute bur, som hun får klatre i og bevege seg, pluss at jeg vurderer å kjøpe en ny katt, sånn at hun får selskap.

er det noen sm kan komme med tips og råd?? Spørrende Spørrende

Hilsen meg, som er noe fortvilet:( Cry
Rapporter til moderator   Loggført
bente
Global Moderator
Ungdyr

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 03. februar 2009, 12:42:54 pm »

Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å gjøre en ute/inne katt til en helt inne katt??

Min erfaring er at dette er veldig individuelt, og det er ikke mulig å forutsi hvilke katter som vil tilpasse seg fint og hvilke som vil synes det er uutholdelig.

Men det er slett ikke umulig ihvertfall, så du må nesten bare prøve?

Uansett, lykke til!  Smilefjes

Rapporter til moderator   Loggført

"Mamsen" til RASEKATTER·NO Love
Håndbok for katteeiere?
Fri frakt hos Haugen
www.haugenbok.no
Din katt på lerret?
Bestill hos FotoKnudsen
www.fotoknudsen.no
DVD om Abyssiner
Lær mer om katterasen Abyssiner
www.cdon.no