Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

08. februar 2012, 15:06:35 pm
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Rasekattdiskusjon > Skryterom > Devon Rex-en Mario gjør kunster på teve!
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Devon Rex-en Mario gjør kunster på teve!  (Lest 1438 ganger)
(N) Ravnkroken
Kattunge

Devon Rex

kineliten@start.no
Vis profil WWW E-post
« på: 28. august 2008, 11:32:38 am »

I kveld kl 1955 på NRK Dyrisk viser Mario sine kunster Smilefjes

Kommer i reprise lørdag kl 1930 på NRK3 og sikkert på NRK netteve etter hvert.

C+
Rapporter til moderator   Loggført

Småkrøll født mai 2010!
gabrielle
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 28. august 2008, 14:24:03 pm »

Han skal jeg se på  Ler

Så i bloggen at det lå noen klipp der:

http://www.rasekatter.no/blogg/se-rasekatten-mario-gjoere-triks-paa-tv/

Synes det ser helt utrolig ut, han må være en ordentlig skarp type.

(N) Ravnkroken
Kattunge

Devon Rex

kineliten@start.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: 28. august 2008, 14:34:22 pm »

Ja, det er på den førsten snutten vi først så Mario. Sambo jobbet i Dyrisk-redaksjonen i vår, og fikk æren av å ha "funnet han" etter at jeg tipset henne. Hun var med som prod.ass. på innspillingen og hadde bl.a. "jobben" med å holde han i godt humør mellom opptakene. Han var nok utrolig sliten da de var ferdig etter flere timer.

I ettertid har han jo blitt enda flinkere enn det som nå kommer på teve, og i tillegg fått en lekekamerat i Cognac.

Det er nok fra første innlegget mitt rasekatter.no fant ideen til å legge det i bloggen Blunk Jeg tenkte ikke så langt at jeg kunne tipse henne direkte.

Mario er altså ikke vår katt, men jeg synes jeg måtte skryte av han, siden jeg som Devon Rex-eier synes det er supert at det kommer en Devon på teve.

Dessverre er det lite katt i resten av Dyrisk-sesongen, men kjempemasse fint for dyreelskere generelt.

C+

Småkrøll født mai 2010!
gabrielle
Kattunge

Vis profil
« Svar #3 på: 28. august 2008, 15:56:58 pm »

Å være produksjonsassistent for et slikt program høres ut som en skikkelig koselig jobb  Love

Litt "off-topic" kanskje, men jeg har lyst til å nevne at jeg synes det er bra at det kan være saker om katter i media med en positiv vinkling. Ellers føler jeg at det nesten alltid handler om en katt som har blitt mishandlet eller vært borte fra hjemmet sitt i x antall dager/måneder/år.

Det er jo helt klart ille at katter mishandles, men jeg synes det er viktig å få frem alle de positive sidene ved kattehold også, det er jo tross alt mest glede med dem  Love

Sønnen min har forresten blitt storfan av Mario allerede, har sett det klippet der han hopper gjennom ringer "en million ganger" i formiddag. Og sier han skal lære mormors katter det samme  Ler
Den store boken om katten?
Fri frakt hos Haugen
www.haugenbok.no
Hjørnetoalett?
Hjørnetoalett til katt finner du hos Zoosupply
www.zoosupply.com
DVD om Perser
Lær mer om katterasen Perser
www.cdon.no
Sider: [1]
Skriv ut