Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 3:26:22 am
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Informasjon > Presentasjoner > Ny presentasjon av (N) Summit`s katteri
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Ny presentasjon av (N) Summit`s katteri  (Lest 1197 ganger)
(N) Summit`s
Kattunge

summitscattery@live.no
Vis profil WWW E-post
« på: 03. august 2008, 4:23:45 am »

Har byttet mail adresse og ikke vært her inne på lenge. Husker ikke mitt forrige passord så fikk ikke gå inn å slettet kontoen min så det får nå bare være her inne Smilefjes

Det har skjedd litt siden jeg sist skrev det innlegget.. Så da er det kanskje bedre å bare starte helt pånytt med presentasjonen Smilefjes

Jeg heter da Julie er 20 år i en liten kommune ca 8 mil Nord før Narvik og 20 mil sør om Tromsø. Jobber på et verksted som sveiser. Har nettopp flyttet i et hus på 3 plan,egentlig 2 når kjelleren ikke kan brukes annet til å ha ting i Blunk

Har per dags dato 4 Tyrkisk Angora katter + 1 huskatt og 1 Collie tispe..

CH S*Wi`nte sams Dakota (TUA n24)
Er hannen min. Han er født 27.02.2007 i Jònkoping i Sverige. Hentet han i Gòteborg Mai 2007. Han skal parres med alle mine hunner;) Et slikt gemytt han har er vanskelig å finne. Uke 36-37 2008 blir han for første gangen pappa, gleder meg å se hvordan de blir Ler

[imghttp://static.nettby.no/users/c/a/t/catwman/files/IMG_0839.jpg[/img]http://IC S*Zippycat`s Nora (TUA w63)
Hun er mn elsdte Tyrkisk Angora frøken. født. 16.08.2006
Hun hentet jeg i Nord-Sverige i Nov. 2006. Hun er dronninga i huset. Har hadd 1 kull. 5 stk, 3 jenter og 2 gutter som har "tatt rent bord" på utstillinger hittil Ler Hun venter kull uke 36-37 2008 med hannen min Dakota Smilefjes

(N) Summit`s Atzeka (TUA fs 24)
Hun er fra mitt eget oppdrett.. å hvor stolt jeg er av henne og kullet Love
Hun er slik en Tyrkisk Angora skal se ut:D Søsteren ble bedømmt på Lirak av Kristina Rautio å hun sa at hun har aldri bedømmt en slik perfekt Tyrkisk Angora;) Hele kullet er veldig like Smilefjes
Hun har 1 NOM og 2 BIV + BIS kull på trønderkatten i Mars 2008 Smilefjes
Hun er padde, men er ikke noe spesielt "padde gemytt" er veldig nyskjerrig på vann. Når jeg står i dusjen prater hun til meg;)
Hun er ikke glad i å være alene.. Men hvordan katter som aldri har vært alene er vant å være alene da?? Hun skal parres med Dakota slutten av des. 2008

Cassandra de la Mer de Marmara (TUA w61) Hun er mitt siste tilskudd i flokken;) Hun er født 20.12.2007. Fransk imp.
Hun vil være sjefen i huset, men det lar nokk ikke dronninga i huset gjøre altså Nora Ler For det er defenitivt Nora som er sjefen i huset.
Cassandra har en skikkelig godt gemytt;) Hun er aldri sint eller noe.. Skal bare kose;) Hun og Atzeka ligger i senga mi å skal bare kose når jeg skal legge meg for natta..
Hun skal også parres med Dakota. Usikker på når men det blir antagelivis vår 2009

Jeg er opptatt av å avle fram friske, sunne og rasetypiske kattunger;) innavlsprsoenten er vanskelig å unngå i Norge. Men derfor jeg kjøpte Cassandra for å få litt nytt blod frem Smilefjes Jeg har ganske store krav når jeg skaffer meg avlskatter. Tester alle mine avlskatter.
Rapporter til moderator   Loggført

Utstiller og oppdretter av Tyrkisk Angora

gabrielle
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 17. august 2008, 2:20:00 am »

Nydelige katter du har!

Virkelig slående med ulik farge på øynene mot den hvite pelsen!  Love
Rapporter til moderator   Loggført
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til: