Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

07. februar 2012, 16:25:07 pm
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: beroligende råd søkes...  (Lest 1813 ganger)
2run
Kattunge

jeg eier en singapura i hjertet mitt

Vis profil
« på: 13. april 2008, 16:52:55 pm »

Jeg skal reise med katt i sommer. den er nesten 5 måneder  da. den skal (må) fly i 2 timer, (og være i buret sitt noen timer før og etter ca 2 t tilsammen, men får tilsyn i tiden mens den skal vente på å fly som cargo), jeg har da mest lyst til å ta den videre i bil, for da kan jeg lufte og stelle den. men biltur er dobbel så lang tid som fly videre. (selv om det blir litt tid i buret før og etter en evt ny flyturen også. Jeg vet jo at katter blir impostert fra USA, og da er tiden i bur ekstremt lang? Hvor mange timer tåler en 5 måneder gammel pus i buret uten tilsyn.  :(Jeg vil gjerne ha nøkterne råd. følelsesråd kan jeg klare selv, for jeg syns nok synd på pusen som det er, bare det at den må i fly og bil.....men det må den skal jeg få den hjem.
noen nå da ha gjort dette før meg.... kan pusen få reisesykemedisin, er det smart, eller farlig til en liten pus.
Rapporter til moderator   Loggført
gabrielle
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 13. april 2008, 16:54:16 pm »

Dette kommer til å gå kjempebra! Katter er robuste dyr.

Jeg har reist mye med mine foreldres katter, og det har aldri vært noe problem, hverken på fly, tog eller i bil.

Sørg for at katten har et solid bur, og at den har et teppe som den kan krype inn i om den vil gjemme seg litt.

Det anbefales ikke å gi noen slags medikamenter til dyr som skal reise, det beste er at den er klar og «alert».
Rapporter til moderator   Loggført
Den store boken om katten?
Fri frakt hos Haugen
www.haugenbok.no
Fresh Flow Deluxe
Gi din katt tilgang til rennende og rent vann - hele tiden
www.zoosupply.com
DVD om Abyssiner
Lær mer om katterasen Abyssiner
www.cdon.no
Sider: [1]
Skriv ut