Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 871 medlemmer - Nyeste medlem: shanebrieg

07. februar 2012, 15:03:12 pm
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Utenomsnakk > Småprat > stakkars små pusekatter i Ålesund...
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: stakkars små pusekatter i Ålesund...  (Lest 1151 ganger)
tovena
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 28. mars 2008, 16:58:16 pm »

Trist  :'(Heisann. Tenkte jeg kunne se om jeg traff noen i hjertet her...i går var jeg og barna nemlig på bytur (i Ålesund), og da vi skulle til å gå igjennom Korsatunnelen,ved Kappahl/Cubus,såg vi plutselig en nydelig kattunge som krøp inni et hull i veggen. Snakket med dem på Kappahl og de mente der var flere kattunger der, riktignok ble de matet av noen i nærheten av og til, men syntes såååå synd i dem! Fikk en pappkase og prøvde sågar og lokke til meg en for å ta med hjem, men de var folkesky så det var ingen lett jobb. Siden vi bor i Langevåg er det i kke så enkelt å prøve mer, så derfor sender jeg ut et sos her og håper noen kanskje viser barmhjertighet?Spørrende?

(Hullet i veggen er helt inne i kroken før inngangen,midt på veggen ca,helt inntil veeggen mot Kappahl)
vennligst hilsen Tove N Andersen
Rapporter til moderator   Loggført
Lese om katt?
Bokkilden har bøkene
www.bokkilden.no
Sims 2 Dyreliv for PC
Spill med katter, hunder, fugler og marsvin!
www.cdon.no
DVD om Perser
Lær mer om katterasen Perser
www.cdon.no
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser