Ja, da er det på tide å forsikre kattene mine. Vi fant ut at det nok var best å forsikre dem begge to - selv om den ene "bare" er en huskatt.
Tror nok jeg velger å forsikre hos Agria, selv om det ryktes at de har dårligere betingelser enn Gjensidige - men er billigere. Jeg har bare negative intrykk av Gjensidige, uansett.
Men jeg er meget usikker på hvor mye jeg skal forsikre katten for? Både på huskatten og Manxen.
Jeg betalte 4000,- for Manxen og ingenting for huskatten - om det har noe å si i hva jeg skal gå utifra?
Jeg vil gjerne forsikre dem begge med det beste de har, men jeg er rotete i hodet, og klarer ikke å finne frem på disse sidene.

Men ja, hovedspørsmålet er jo om hvor mye jeg bør forsikre dem for! Og hva har det beløpet å si? Jeg er 100% grønn på forsikringer

Og når jeg skal skrive inn hvilken farge katten har, skal jeg da bruke EMS koden på Manxen, eller skal jeg skrive fargen? (hvit) Og hvilken farge er i så fall huskatten? Veterinæren mente hun var brun/grå - men kan man virkeig si det?
(her finner du bilde av huskatten
http://i53.photobucket.com/albums/g70/GothQueen88/IMG_0534_01.jpg)
- Takker for alle svar