Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 3:08:28 am
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Kjøpe rasekatt for første gang  (Lest 2343 ganger)
missisv
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 26. februar 2008, 12:16:25 pm »

Jeg og min forlovede skal kjøpe oss en rasekatt for første gang, vi har kjøpt oss 2 tykke kattebøker der det står alt fra valg av katt og forberedelser + + + + + jeg har lest veldig mye og storkoser meg, har også blitt mere ivrig etter å ha lest bøkerne. det er utrolig mange fine katter, men de som står høyest er Main coon og Pixiebob. vi skal også på utstilling for å se de forsjellige kattene og få mere kunnskap om de. Jeg tar ikke lett på det, vil at alt skal ligge til rette for katten når den skal bli med hjem. Er det noen som vil dele sin kunnskap, så setter jeg stor pris på det.
Koz og klem fra ei som har falt fullstendig for søte nydelige katter:)
Rapporter til moderator   Loggført
2run
Kattunge

jeg eier en singapura i hjertet mitt

Vis profil
« Svar #1 på: 26. februar 2008, 12:48:29 pm »

er i samme sko som dere, og leser og leser. har også vært inne på YOUTUBE og søkt opp videosnutter med aktuelle raser. ikke dumt fant jeg ut. der kan en se et knippe hjemmeboende rasekatter i sitt miljø, og ser tydelig hvordan aktivitetsnivået er ulikt fra rase til rase. lurt å søke med engelsk navn og cat etter rasenavnet, så slipper en videoer fra byer ol med likt navn som katterasene  Ler
bente
Global Moderator
Ungdyr

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 28. februar 2008, 10:54:28 am »

Er det noen som vil dele sin kunnskap, så setter jeg stor pris på det.

Hei!

Å dra på utstilling, slik dere har planlagt, er kjempelurt.
Det er jo noe helt annet å se katter "live" enn på nett og i bøker.
Og det er alltid maaaange Maine Coon på utstillinger, så du får nok å glane på  Love

Og ikke vær redd for å spørre utstillerne om rasen deres!

Lykke til med kattevalget!

"Mamsen" til RASEKATTER·NO Love
christine
Kattunge

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: 06. mai 2008, 23:04:40 pm »

Så flott at du vil ha kunnskap om de katterasene du liker før du bestemmer deg!  Smilefjes
Jeg er den heldige eier av 2 Maine Cooner og 1 Somali og kan med glede og kjærlighet anbefale begge rasene - bare spør!  Love

Mennesker som ikke liker katter må ha vært mus i sitt tidligere liv
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser