Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 3:00:45 am
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Bilder av min lille Korat  (Lest 1977 ganger)
Tale
Kattunge

Vis profil
« på: 07. februar 2008, 16:11:40 pm »

Hei

Jeg har fått min etterlengtede Korat i hus. Farinelli er nå nesten fire måneder, og har funnet seg godt til rette her hjemme.

Han har et helt utrolig fint gemytt, mye takket være fantastiske oppdrettere tror jeg. De har vent ham til alle lyder og gitt ham mye berøring helt fra han var født. Det er ikke den plass på kroppen hans han ikke aksepterer å bli rørt. Han tar alt med knusende ro. Han er utrolig kosete, og det tok bare 20 minutter fra han kom hjem til oss første gang til han hadde funnet seg til rette på fangene våre. Dette til tross for at han da hadde vært hele dagen på katteutstilling (hvor han var med å vinne beste kull), og at han hadde blitt transportert i et fremmed bur til en fremmed leilighet. Det kaller jeg tilpasningsdyktig.

Nå er han jo kattunge, så det er noen ting han ikke har forstått enda, men han lærer veldig fort! Jeg ville gjerne vise noen bilder av ham, men jeg forsto visst ikke helt hvrdan. Jeg skal kikke litt rundt etter en forklaring og komme tilbake med disse bildene så snart jeg finner ut av det..
Rapporter til moderator   Loggført
Tale
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 07. februar 2008, 16:30:01 pm »

Tale
Kattunge

Vis profil
« Svar #2 på: 07. februar 2008, 16:30:55 pm »

Nå knoter jeg noe innmari.

Laget et album på Fotoknudsen, men det ser ikke ut til å funke
Tale
Kattunge

Vis profil
« Svar #3 på: 07. februar 2008, 17:06:40 pm »

Kimburu
Kattunge

Bengal & Sokoke

Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: 07. februar 2008, 17:56:17 pm »

Så vakker blå katt du har fått deg. Han høres ut som han har falt fort og godt til ro hos deg. Hvor kommer han fra?

Kimburu - Bengal & Sokoke

Anita H. Engebakken
www.kimburu.net
kimburucats@hotmail.com
Tale
Kattunge

Vis profil
« Svar #5 på: 07. februar 2008, 18:36:58 pm »

Takk for det Smilefjes

Han kommer fra oppdrett i Kvelde. Veldig bra stamtavle med mange champs i slekten.

Nå er det jo ikke derfor jeg valgte ham da Smilefjes jeg valgte Korat etter å ha snakket med folk rundt om kring for å finne en katt som kunne trives inne. Har alltid tenkt på å få en katt fra dyrebesyttelsen, men følte at om jeg skulle ha en innekatt ville jeg kanskje junne forutse gemyttet mer dersom jeg valgte renrase.

bente
Global Moderator
Ungdyr

Vis profil E-post
« Svar #6 på: 08. februar 2008, 11:08:25 am »

Gratulerer så mye med et godt valg!

Han var utrolig vakker!
Også høres han jo ut som en oppvakt og deilig fyr også da!  Love

"Mamsen" til RASEKATTER·NO Love
Tale
Kattunge

Vis profil
« Svar #7 på: 08. februar 2008, 12:29:08 pm »

Takk for det Smilefjes Jeg brukte litt tid for å finne rette rase, mest med tanke på at han skulle være innekatt i byen. Forhåpentligvis vil vi flytte mer landlig til etterhvert så det kan bli muligheter for en luftegård, men det blir nok et stykke frem i tid.

Han er veldig smart tror jeg.. kanskje nesten litt på grensen til manipulerende Blunk Neida. Han er veldig snill og rolig, den mest kosete katten jeg har møtt. Han hopper rett opp på fanget til besøkende også og legger seg ned og maler. En stor suksess for de som kommer på besøk føler seg veldig spesielle Blunk Samtidig er han rask med å gå ned når vi sier NEI!

Vi gleder oss til å se hvordan han blir når han vokser opp også. Koratene er jo visst i endring utseendemessig helt til de er fire år. Han har noen nydelige foreldre å slekte på. Jeg er spent om han får fremtredende grønne øyne Smilefjes Spennende. Skjønn er han i alle fall uansett.

Beate
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser