Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 2:50:02 am
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Devon Rex og allergi  (Lest 2076 ganger)
Anette
Kattunge

Vis profil
« på: 02. november 2007, 19:54:13 pm »

Hei, jeg elsker katter, men har til min store sorg dyreallergi. Jeg ønsker meg så en katt, og har skjønt at kanskje en Devon Rex kunne gå bra? Noen som vet noe om dette, eventuelt andre raser som kunne passe? Eneste måten og finne det ut, er kanskje å besøke noen som har en sånn katt? Og, hva koster det å kjøpe en Devon Rex?   Spørrende
Rapporter til moderator   Loggført
(N)Fargo
Kattunge

Vis profil
« Svar #1 på: 03. november 2007, 21:05:57 pm »

Noen reagerer på devon og andre ikke.
En devon koster ca 6000,-
Du kan jo sjekke om det bor en oppdretter ikke så alt for langt unna og så besøke dem og se om du reagerer, dette må da være en oppdretter som kun har devon.

Nå kan man jo ta forhåndsregler om man har allergi, det finnes shampo som man kan bade katten i og som gjør katten mer allergi vennlig, man kan og holde katten ut av soverommet. Det er mange med allergi i dag som har katt.

Er det noe annet du lurer på så får du bare spøøre, selv om jeg ikke akkurat vet så mye om allergi
Anette
Kattunge

Vis profil
« Svar #2 på: 04. november 2007, 10:40:01 am »

Takk for svar!  Smilefjes Da får jeg prøve å finne ut om jeg kan tåle en Devon!
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser