Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 2:35:55 am
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Mornsann!:D  (Lest 1286 ganger)
Angelique
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 05. september 2007, 9:45:55 am »

Hei!

Mitt navn er Anitra og jeg er katteelsker til tusen:D Jeg har en katt fra før, som er blandingskatt, dvs. at jeg ikke har peiling på hva han har som bakgrunn. Men han er verdens nydeligste katt! Kjempehyggelig og snill.
Nå skal jeg flytte til sentrum (bor utpå landet i skogen nå), og i den anledning skal jeg skaffe meg en ny katt.
Men jeg har ingen anelse om hvilken rase jeg skal kjøpe...
Jeg vet om noen raser jeg har lyst på, men vet ikke hvordan de rasene er, eller hvor mye det koster for en kattunge.
Det er derfor jeg ble medlem her; for å kunne få noen råd...

Håper på hyggelige svar!:D

Mvh Anitra
Rapporter til moderator   Loggført
bente
Global Moderator
Ungdyr

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 05. september 2007, 14:01:30 pm »

Velkommen!

Har du tenkt noe over hvordan du vil at den nye katten din skal være i temperament/personlighet? Det kan jo være en fin innfallsvinkel for å lete etter en rase.

"Mamsen" til RASEKATTER·NO Love
Angelique
Kattunge

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 10. september 2007, 8:41:32 am »

Ja, jeg vil vel egentlig helst ha en litt aktiv katt som har et godt temperament og som helst er en kosekatt...
Det må ikke være så mye pelsstell, men litt er ok...Går enda på skole så har ikke så mye tid til å vaske katt...
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser