Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 2:14:27 am
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Spørsmål angende Katten min  (Lest 183 ganger)
Cobkid
Kattunge

Vis profil E-post
« på: 17. oktober 2011, 23:16:33 pm »

Har en liten Siameser pus på 5mnd, fårløpig er han innekatt, og han "vil" heller ikke ut noe spesielt. Jeg har jo veldig lyst til at han skal være ute, men jeg er veldig redd for at han skal bli påkjørt siden vi bor nerme veien... Han vet jo ikke hva en bil er og vet sikkert ikke hvordan han skal reagere..

Jeg er redd for at han får andre problemer med tanke på at det er VEEELDIG mye villkatter hos naboen min.. Jeg vil ikke at han skal bli "banket opp" av andre sinte villkatter og vil heller ikke at han skal få sykdommer og annen dritt fra de kattene..

Er altså veldig skeptisk og redd for at han skal skade seg ute, men jeg har veldig yst til at han skal gjøre fra seg ute,, er ganske lei av denna kattedoen egentlig... 

Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre, treeenger hjelp:(

Har jo tenkt på å lære han og gå i bånd, da får han jo vært litt ute men jeg vet ikke.. Hjelp meg.
Rapporter til moderator   Loggført
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser