Raseguide      Fotoalbum      Nettstedet fra A til Å Logg inn i annonsetorget |  Logg inn i forumet
Om oss Annonsetorg Raseguide Foto Netthandleri Spill For nybegynnere Lenker Helse Utstilling Oppdrett Artikler
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Avansert søk

1046 innlegg i 311 emner- av 909 medlemmer - Nyeste medlem: zailaini

18. mai 2012, 2:08:03 am
RASEKATTER·NO Diskusjonsforum > Rasekattdiskusjon > Katterasene > Hvordan vet jeg at katten kan stilles ut?
Sider: [1]
Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvordan vet jeg at katten kan stilles ut?  (Lest 246 ganger)
anette90
Kattunge

Vis profil
« på: 13. mai 2011, 16:16:11 pm »

Jeg har en sphynx som er 8 mnd nå. Han er hvit, med noe mørkt på oppsiden av halen. Fikk høre at dette var talg som ville forsvinne (kom fordi han sitter på halsen). Men dette er ikke forsvunnet enda og lurer på om dette har noe å si for utstilling? Og den har en del arr også fra moren, da hun bar mye rundt på han når han var liten. Vil dette også har betydning i en utstilling? Når er katten gammel nok til å bli med på utstilling?

Takker for svar :-)
Rapporter til moderator   Loggført
Kattepus
Ungdyr

Borris Exotic

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 11. juni 2011, 21:58:42 pm »

Katten kan stilles ut fra og med dagen den er leveringsklar Smilefjes (12 uker). Når det gjelder "skadene" du beskriver vet jeg desverre ikke hvor mye slikt har å si, har ingen erfaring med nakenraser. Den som kan gi deg best input her er er opdretteren. Som opdretter skal vedkommende ha en viss formening om hva som er en egnet utstillingskatt og hva som ikke er det.
Rapporter til moderator   Loggført
Sider: [1]
Skriv ut
Gå til:  

Annonser