Kanske är jag en katt bland hermeliner... eller rättare sagt hermelin bland katter?
Pratar och skriver svenska av födsel samt ohejdad vana - men är efterhand rätt van vid norska också...
Många utställningar i naboland och med en förhållandevis liten ras så krävs gränsöverskridande kommunikation

Jaja, är en 'dame' i mina bästa år (alla år är dom bästa för stunden 'eeh' tröstar mej själv

)
Min stora passion är katter - och framförallt en prickig sort som benämns ocicat.
Har några stycken eftervart, samt en kanonhärlig huskatt och en blandrasbitch till hund *häpp*
Utöver passionen för katter - som inkluderar en och annan kull samt en hel del utställningar, så tycker jag om bilar som går fort, blommor som växer och vänner att ventilera tankar med.
Det var lite kortkort om mej - lite mer om katterna mina hittar ni på
http://www.cocodonnas.se om intresse finns.
Kanske ses vi redan i helgen? Då drar jag och en kastratkille av gårde till Skiptvet... och helgen därpå styr jag och min norska jente till Bergen och Hansakatten. Gläder mej väldigt till båda utställningarna - och kanske mest till Bergen da... för där har jag aldrig tidigare varit. Blir en spännande resa med bil, färja och flyg - tur att Bang är en cool cat

hilsen / anci